ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Priča s drugog bloga (2)

-Ovo je priča s bloga sashazag.blogspot.com...ispovjest jednog travestita.

-JEBENO VRUĆE POSLIJEPODNE- (treći dio)

Noge su mi podrhtavale a niz butine po čarapama se cijedila sperma pomiješana s gelom. Poslušno sam sam otišao u kuću i pripremio piće za Viktora, Vladu i Halida. Donio sam piće do stola. Lice mi je bilo musavo od ostataka Halidove sperme. Viktor me nježno obujmio oko struka pohvalivši moju pokornost i poslušnost. Pitao sam ga mogu li otići do kupaonice kako bi se umio i istuširao. Odgovorio je kako sam mu baš sada ovako, okupan znojem i spermom, sexi i kako bi me rado ponovo pojebao. No ipak mi je dozvolio da odem na tuširanje rekavši mi neka se presvučem, lijepo uredim i vratim se do njih. 


Nakon tuširanja ponovo sam se našminkao, stavio periku, obukao kratku žutu haljinicu, crne čarape, haltere te obuo štikle. Izašao sam van. Njih trojica bili su zadovoljni mojim izgledom. Viktor me je posjeo k sebi u krilo. Na guzi sam osjećao glavić njegova vlažna kurca. Rekao mi je znam li kako još uvijek nismo završili? Pojasnio je kako su on i Vlado svršili mi u guzu a Halidu sam progutao spermu, što znači da još njima dvojici moram progutati spermu dok mi Halid mora svršiti u dupe. Odgovorih kako sam svjestan toga no zamolio sam ih da me danas poštede daljnje torture. Viktor je rekao kako ćemo prenoćiti ovdje i kako se mogu odmoriti do sutra a onda slijedi nastavak. U čašu mi je natočio vino a potom u to vino uronio svoj kurac. Čašu je potom dodao Vladi i Halidu. Njih dvojica također su svoje kurčeve umočili u vino. Viktor mi je potom pružio čašu rekavši kako je bitno da kao njihova poslušna kuja popijem što više njihovih sokova. Nazdravili smo i ja sam popio vino. Jedan po jedan odlazili su na pišanje a ja sam svakom od njih morao držati kurac dok bi pišao. Potom su također jedan po jedan otišli na tuširanje. 

-Za nastavak priče, ukoliko vas zanima, dovoljno je da kliknete na sljedeći link: http://www.sashazag.blogspot.com/2012/04/jebeno-vruce-poslijepodne-treci-dio.html

Nema komentara:

Objavi komentar