subota, 12. svibnja 2012.

Jebanje u guzicu

Možda ste pročitavši naslov stekli krivu percepciju. Naime ova priča govori o tome kako sam ja jednog muškarca jebala u dupe. U moju firmu zbog poslovne suranje dolazio je jedan tip za kojeg nisam pojma imala da me neposredno poznaje. A poznavao me je jer su on i Milan bili poznanici. Dakle, nismo se nikada izravno upoznali ali Milan mu je pričao o meni, no ja o tome nisam imala pojma. Tip se zvao Zoran. Bio je inače savim običan muškarac, ni po čemu poseban. Imao je nešto kila viška i nosio je naočale. Jednog dana Milan me nazvao i zamolio da se nađemo poslije posla na piću. Došavši i kafić iznenadila sam se ugledavši Zorana gdje sjedi za stolom u društvu Milana. Zoran je s nama popio piće i vrlo brzo nas napustio. Tek tada mi je Milan ispričao kako Zorana poznaje već dulje vrijeme. Zoran je bio malo pervezan tip. Imao je fetiš na ženske čizme. Kada mu je Milan rekao da me jako dobro poznaje Zoran ga je zamolio da sa mnom porazgovara jer bi me želio fotografirati u čizmama. Obožava dobre ženske noge u čizmama i to ga strašno rajca. Meni je Zoran odmah djelovao kao neki perveznjak. Da se razumijemo, ja nemam ništa protiv perveznjaka i perverzija ali pak razlikujem perveznjake i "bolesne" perveznjake. Neću sad ovdje gubiti vrijeme objašnjavajući razliku jer pretpostavljam da to i sami znate. No da skratim. Milan me je nagovarao da pristanem pozirati Zoranu u čizmama a on, Zoran, bi to adekvatno honorirao. No ja ako bi i prisatala ne bi to željela činiti zbog novca. Malo pomalo Milan me uspio nagovoriti. Nisam baš do kraja pristala već sam rekla Milanu da Zoranu da moj broj mobitela a ja ću još razmisilti.

Nakon destak dana nazvao me Zoran. Bio je jako fin i obziran. Zamolio me da se nađemo na kavi pa da mi sve detaljno pojasni. Pristala sam jer mi je sve to golicalo maštu. Našavši se sa Zoranom na kavi uvjerila sa se da je tip posve u redu. Jedino što je želio je bilo to da me fotografira u čizmama. Bio je spreman to i platiti. Rekla sam mu kako plaćanje ne dolazi u obzir. To mu se svidjelo ali je inzistirao da mi on kupi čizme u kojima bi me fotografirao. Pristala sam ali pod uvjetom da sa mnom u fotografranju sudjeluje i moja prijateljica Ljerka. Ljerki sam već ranije pričala o Zoranu i njegovom fetišu i to ju je jako zainteresiralo. Kada sam je pitala bi li pristala skupa sa mnom pozirati tipu odgovor jebio pozitvan. Nakon šest-sedam dana ja, Ljerka i Zoran našli smo se i otišli u kupnju čizama. Isprobale smo čizme i dogovorile se sa Zoranom da idući vkend odemo u jedno malo selo na Žumberku, nadomak Zagreba, gdje bi nas on fotografirao. Zoran je rodom bio iz tog sela i tu je imao malu kuću koju je naslijedio od roditelja. Malo, tiho i mirno mjesto s pregršt mjesta gdje nas je u miru mogao slikavati. Mram priznati da smo se fno zabavljale. Zoran uopćenijebi zahtijevan. Bio je zadovoljan time danas samo fotografira. Malo, pomalo smo se opustile pa smo Ljerka i ja odlučile malo začiniti fotofgrafiranje. Nije na bio problem zadignuti haljine i pokazati gaćice i guzu. Zoranu su kapi znoja počele izbijati po čelu i to nas je zabavljalo. Došle smo do nekih klupica i Zoran, već sav zadihan i pomalo umoran, zamolio je da malo sjednemo i predahnemo. Ljerka je sjela do njega stavivši ruku na njegov kurac. ja sam mislila da će Zoran doživjeti infarkt. Zacrvenio se i počeo još obilnije znojiti. A kada sam mu i ja prišla te raskopčala hlače i u ruku uzela njegov kurac srce mu je kucalo valjda dvjesto puta u minuti. Mazila sam mu rukama kurac a Ljerka je sad uzela fotoaparat i fotografirala. A kada sam se sagnula i uzela njegov kurac u usta Zoran jebio sav izvan sebe.

No igru smo morali prekinuti jer još je bio dan i postojala je bojazan da netko naiđe. Zoran nas je pozvao da odemo kod njega u kuću. Mala seoska kuća bila je lijepo namještena. Zoran nam je skuhao kavu i poslužio piće. Pomalo bojažljivo pitao je bi li nas dvije pristale njega fotografirati gologa. Nismo imale ništa protiv. Svukao se i gol legao na krevet. Dok ga je Ljerka fotografirala ja sam malo razgledavala kuću. U jednoj maloj prostoriji, koja je vjerojatno nekada služila kao ostava, pronašla sam zanimljive stvarčice. Na stalaži su se umjesto đemova i zimnice nalazli umjetni kurčevi raznih boja i dimenzija, te razni lubrikanti i kremice. Uzela sam nekoliko tih kurčeva i donijela u sobu. Pitala sam Zorana čemu mu to služi? Zoran se zacrvenio kao mlada jumferica. No ubrzo je prevladao početnu nelagodu. Priznao je kako voli te kurčeve zabijati sebi u šupak ali kako on nije homoseksualac. Ponekad ovdje dovede neku prostitutku iz grada koja ga onda ševi u guzicu tim kurčevima. Ljerka je inzistirala da nam pokaže kako to radi. Nije ga trebalo dugo nagovarati. Nauljio si je šupak i ugurao si u dupe prilično veliki umjetni kurac. Očito je uživao što to radi u našem prisustvu. Pitao je bi li ga neka od nas željela jebati u dupe umjetnim kurcem. Priznajem da me je to njegovo zabijanje umjetnog kurca u šupak prilično uzbudilo. Nije me trebao nagovarati. Svukla sam se ostavši samo u samostojećim čarapama i čizmama, jer tako je Zoran tražio. Opasala sam oko struka jedan umjetni kurac s remenom. Zoran se namjestio i ja sam mu podmazala šupak lubrikantom. Uhvatila sam ga za bokove i zabila mu kurac do kraja. Malo je jaknuo ali je iznenađujuće dobro primao kurac u dupe. Očito mu je guza bila dobro razrađena.

Ljerka se također uzbudila. Svukla se i legla ispred Zorana raširvši noge. Rukama mu je obujmila glavu i zabila je na svoju vlažnu pičku. S  užitkom sam jebala Zorana. Ruke sam mu zavukla između nogu stisnuvši ga za jaja. Jednom rukom sam mu drkala kurac a drugom stiskala jaja. Vjerojatno bi glasno jaukao i vrištao da mu Ljerka nije glavu čvrsto držala priljubljenu uz svoju pičku. Pljuskala sam ga po guzovima, štipala ga za bradavice... Bio je naša kuja koju smo odlučile pošteno i brutalno izjebati. I bogami izjebale smo ga do boli. Uopće se nije protivio kadasam čučnula iznad njega i popišala mu se u usta i po licu. Ljerka mu je zapišala kurac i jaja. Pitam se i dan danas je li zamijenio taj zapišani madrac na krevetu.No mislim da njega to i nije previše brinulo.  Kada se napokon odlučio istuširati i spremiti za odlazak još je od nas dvije tražio da se popišamo kako bi nas mogao slikati. Nisam bila više raspoložena za pišanje ali je Ljerka je bila. Naguzila se i popišala se nasred dvorišta.
 



Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ima li novih prica jesu li sve price istinite

      Izbriši
  3. odlična,obožavam piss;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra erotska priča. Ali ova dama naslonjena na drvo mi se sviđa. Ima lijepe čizme, sexi čarape,gaćice i savršenu guzu.Vrlo dobro. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra erotska priča. Ali ova dama naslonjena na drvo mi se sviđa. Ima lijepe čizme, sexi čarape,gaćice i savršenu guzu.Vrlo dobro. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vec neko vrijeme objavljujem po komentarima, pa ako ima neka starija osoboa za osbiljnu razradu pruce kako bi izjebo moju djevojku neka mi se javi na meil a.esseker2017@gmail.com imamo 27 godina po mogucnosti zagreb, i bilo bi pozeljno da je stariji covijek

    OdgovoriIzbriši