petak, 11. svibnja 2012.

Mladi Bosanci (drugi dio)

Nenad mi je već drugi dan dostavio fotografije i DVD koji sam trebalo odnijeti Jasminu i Edinu. U međuvremenu sam nazvala Elviru i ispričala joj sve o posjetu mladim građevinarcima. Elviru je sve to jako zainteresiralo. Inzistirala je da joj svakako javim što će biti, osim toga pozvala me da je posjetim što prije jer je iz sexi shopa Eros nabavila jako zgodnih stvarčica koje moram vidjeti ali i isprobati. Dakle tri dana kasnije, dobrano napaljena, odlučila sam otići put Kašine. Za tu priliku  uspjela sam ishodovati slobodan dan na poslu. U laganoj ljetnoj haljini, bez grudnjaka sjela sam u svoj auto i krenula. Negdje na pola puta nazvala sam Jasmina i rekla mu da dolazim te me neka dočeka na raskršću. Odgovorio je da će me dočekati ispred kafića koji se nalazio dvjestotinjak metara dalje od skretanja na makadam. Nikako nisam željela da mladac shvati kao sam se napalila i jedva čekam da ga pojebem. Željela sam još malo igrati igru.

Stigavši do spomenutog kafića odmah sam uočila crveni Yugo bez tablica. Kafić, ili bolje rečeno birtija, nalazila se s lijeve strane ceste. Bila je to starija velika kuća u sklopu koje je bila trgovina i spomenuta birtija. Ispred je bilo veliko parkiralište s kojeg se dolazilo na natkrivenu terasu. Dalje s lijeve strane tog objekta nalazile su se drvene klupe i stolovi između hrastova, borova i oraha koji su činili debelu hladovinu. Za jednim od tih stolova uočila sam Jasmina. Vidjevši me mahnuo mi je. Prišla sam i sjela nasuprot njega. Nastojala sam biti što uvjerljivija i pokazati kako mu eto činim uslugu bez ikakvih drugih namjera. Jasmin je na sebi imao krake hlače i bijelu košulju. Bio je fino obrijan, počešljan a i namirisan. Izgledao je vrlo privlačno. Pitao me što ću popiti a ja sam se kao pravila da baš nemam vremena jer mi je ovo usput, žurim... Jasmin je inzistirao što mi i nije teško palo. Uskoro sam ispijala juice votku a on crno vino. Pričali smo neobavezno i priznajem da mi je bilo vrlo ugodno u njegovom društvu. Pričao mi je kako ovdje vikendom sve bude puno planinara, subotom svira bend pa on i Edin znaju često navratiti. Otišao je na wc te usput naručio još jednu rundu pića. Branila sam se i govorila kako je to previše a osim toga vozim. No nakon trećeg pića pod utjecajem votke kočnice su mi malo popustile. Tijekom razgovora nekoliko puta sam svoju ruku stavila na njegovu. Jasminovo lice se blago zajapurilo što je vjerojatno bila posljedica ispijenog vina i uzbuđenosti.

Kada sam napokon rekla da moram krenuti na licu mu se vrlo lako moglo uočiti razočarenje. Rekao je kako auto mora ostaviti parkiran ispred birtije jer Edin je morao otići u Breganu, gdje mu živi sestra, zbog nekih privatnih obveza a vratit će se kasno zadnjim busom. Ponudila sam Jasminu da ga odvezem dio puta svojim autom ali on je to odbio govoreći kao nema smisla da svoj novi auto razvaljujem po neravnoj makadamskoj cesti. Ipak sam ga nagovorila, prilično lako, rekavši da ću doći samo do dijela gdje je cesta koliko toliko u redu. Tako je i bilo. Tijekom vožnje namjerno sam haljinu zadigla više nego treba a Jasmin se nije libio gledati moje obnažene noge. Parkirala sam na jednom proširenom dijelu rekavši kako dalje ne bi išla. Odmah sam dodala kako mi se piški pa bi to morala obaviti tu negdje iza nekog žbuna. Jasmin je počeo zamuckivati ali je nekako rekao kako nema problema jer ovuda rijetko tko prolazi. Stala sam iza jednog grma koji me i nije previše zaklanjao. Spustila sam gaćice i čučnula. Naravno da me je Jasmin promatrao a to mi je i bio cilj. Vrativši se do njega lako sam uočila izbočinu na njegovim hlačama. Rekoh mu kako je priroda ovdje divna te ću ga otpratiti dio puta pješice jer želim malo uživati u krajoliku. Primila sam ga ispod ruke a on valjda samo što nije svršio pogotovo onda kada sam mu sisama očešala nadlakticu. U jednom trenutku Jasmin se ispričao rekavši kao bi on sada morao pišati. Valjda više nije mogao izdržati i činilo mi se da mu je zbog toga neugodno. Kazala sam mu kako može to obaviti tu sa strane ako mu moje prisustvo ne smeta? Otišao je nekoliko koraka dalje odloživši vrećicu u kojoj su bile slike i DVD. Otkopčavši hlače bacio je pogled preko ramena prema meni. Pitala sam ga smeta li mu moje prisustvo? Odgovorio je kako nema problema. Začuo se mlaz mokraće i lagano sam mu se približila. Primila sam ga za ramena i bacila pogled na njegov kurac pitavši ga smijem li ga gledati? Bio je zbunjen poput djeteta. Nije bio u stanju ništa reći. Gledala sam njegov lijepi obrezani kurac i jednostavno ga poželjela primiti u ruku.

Tako sam i učinila. Desnom rukom primila sam njegov kurac koji je tog trenutka prekinuo žuti mlaz i počeo pulsirati. Rekoh mu; Samo ti pišaj, ja ću ti pridržavati taj lijepi kurac, ako nemaš ništa protiv.- Jednostavno je zanijemio. Iz kurca je šiknulo još nekoliko kratkih mlazova mokraće a onda je kurac počeo rasti. Lagano sam mu ga drkala a Jasmin kao da je prestao disati. Jezikom sam mu liznula vrat pa mu ga gurnulau uho. Drugu ruku zavukla sam dubje u njegove gaćice i primila ga za jaja. Drkala sam mu nabrekli obrezani kurac jednom rukom a drugom mu mazila jaja puna sperme. Istovremeo sam ga jezikom lizala po vratu sisajući mu ušnu resicu... Nije trebalo dugo a njegov kurac počeo bukvalno rigati spermu. Ubrzala sam drkanje a sperma je špricala po travi.

Rekla sam mu neka sad spremi tog ljepotana u hlače te kako se nadam da se nije naljutio što sam ga malo pomazila. Činilo mi se da je Jasmin tek sad došao do zraka. Glasno je disao želeći nešto reći. Gledala sam ga upitno a on me jednostavno zgrabio svojim čvrstim rukama i privukao k sebi. Svaki otpor s moje strane bio je uzaludan. Ugurao mi je jezik u usta i strasno smo se poljubili. Desnom rukom držao me oko struka a lijevu je zavukao u moje gaćice. Srednjim prstom trljao mi je pičku koja je vrlo brzo počela obilno sliniti. Sokovi moje pičke natapali su njegovu ruku i moje gaćice. Nekoliko puta protrljao mi je klitoris i čitavo tijelo mi je zadrhtalo kada sam svršila. Jedva sam ga odgurnula od sebe rekavši da sad zbilja moram poći. Jasmin me držao za ruku i molio da odemo do vikendice gdje je obitavao i radio s Edinom. Nije dolazilo uobzir i to sam mu jasno rekla no obećala sam mu da ću ga nazvati idućih dana te ih posjetiti ako to želi. Naravno da je želio. Čvrsto me držao za ruku ne puštajući me i nekoliko puta sam morala ponoviti obećanje da ću ga nazvati i doći. Poljubila sam ga i brzim koracima krenula nazad do birtije gdje mi je bio parkiran auto. Nisam se više osvrtala. Bila sam zadovoljna. Stvari su se odigrale upravo onako kako sam htjela. Sada sam na lageru imala dva mlada rasna jebača i ta činjenica ispunjala me zadovoljstvom.

1 komentar: