subota, 26. travnja 2014.

FOTO-grafije: One su mlade i perverzne a imaju tek navršenih osamnaest











Broj komentara: 8:

  1. Previše mlado da je koka60+ OK.

    OdgovoriIzbriši
  2. Radanice oprosti na ovom komentaru, čini mi se da si suhopizdla drolja koja bi da joj uđu a ada ostane nevina(bezkurca).Jebati je uredu ali sakrivat svojo prirodu dakle lažeš sebe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljepo ali puno lijepša si ti i tvoje prijateljice

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvi put citam ovako nesto, ima za svakog ponesto, samo napred.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rado bih isprskao neku kao na prvoj slici. Ali baš samo isprskao..

    OdgovoriIzbriši
  7. Stiskao sam zube i govorio joj kako mi je lijepo i kako ju baš volim jebati, ona je govorila – jebi me, jebi me, rasturi me. Onda je rekla da ju jebem s guza.

    Kleknuo sam, ona se okrenula na trbuh, naslonila na lakotve, glavu spustila na jastuk, podignula guzu i naguzila se prema meni. U tom trenutku nisam znao bih li joj ga radije gurnuo u šupak ili .....cela prica ovde

    OdgovoriIzbriši