ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

Tuširanje spermom

Ja i muž ljetovali smo u Istri pa smo na nekoliko dana, između ostaloga, otišli do Rovinja i to samo zato jer su tog ljeta u Rovinju ljetovali njegovi poslovni partneri iz Austrije. Njemu je taj izlet u Rovinj došao više kao posao nego odmor. Većinu vremena provodio je s tim Austrijancima i uglavnom su razgovarali o poslu. Dobro, nije mi to teško palo. Odlučila sam lijenčariti, plivati, sunčati se i pročitati koju knjigu. Istog dana kada smo stigli u hotel u sobu do nas stigao je i jedan stariji bračni par. Oboje su prešli šezdesetu godinu života ali izgledali su prilično mladoliko i u dobroj formi. Bili su simpatični i sretala sam ih na plaži. Pomalo smo se zbližili i pokazali su se kao vrlo zanimljivi sugovornici.

Četvrti ili peti dan dok sam s gospođom Irenom, tako se zvala gospođa, ispijala kavu na terasi kafića ispričala mi je kako ona i muž povremeno odlaze u jedan kamp koji se nalazi blizu divlje nudističke plaže. U tom kampu smješteni su neki njihovi prijatelji. Na moj upit kupaju li se goli, tj. idu li, ona i muž, na tu nudističku plažu, odgovorila je potvrdno. Bez okolišanja me pitala želim li poći s njima. Zainteresirala se jesam ali nisam bila sigurna da želim posjetiti taj kamp i tu plažu. No ipak znatiželja je bila jača od mene i mog prvotnog plana da samo lijenčarim, sunčam se, kupam i čitam.

Drugi dan prilikom večere mužu sam rekla kako su me Irena i Ante pozvali da s njima odem do njihovih prijatelja u obližnji kamp. Nudističku plažu nisam spominjala. Moj muž nije imao ništa protiv. Vračajući se u hotelsku sobu zastala sam kod vratiju sobe u kojoj su bili smješteni Irena i Ante kako bi im rekla da prihvaćam njihov poziv. Pokucala sam ali nitko nije otvarao. Još se nisu vratili. Muž je već zaspao dok sam ja na balkonu čitala. Bila je već debelo prošla ponoć kada sam primjetila svjetlo na balkonu do naše sobe. Znači Irena i Ante su stigli. Iako je bilo kasno odlučila sam pokucati na njihova vrata. Ispričala sam se što ih tako kasno uznemiravam no njih to očito nije smetalo, čak su me pozvali da uđem na čašicu razgovora. Bili su vrlo razgovorljivi i srdačni. Stekla sam dojam da su oboje popili koju čašu vina prviše ali to ih je činilo još simpatičnijim. Oduševili su se kada su čuli da ću sutra s njima posjetiti spomenuti kamp i plažu.

Ujutro nakon doručka sačekala sam ih kod njihovog automobila, kako smo se i dogovorili. Ubrzo su stigli i krenuli smo. Rekli su da sam odabrala dobar dan krenuti s njima jer danas njihovo društvo sprema feštu. Dvojici njihovih prijatelja je rođendan pa će biti glazbe, plesa, roštilj i dobro vino. No dobro, pomislila sam, hajde da vidimo i to. U kampu su nas srdačno dočekali. Bila su tu dva para, znači žene s muževima i četvorica muškaraca bez žena. Svi su bili otprilike njihovih godina. Odmah sam uočila da su žene i muškarci dobro očuvani, u dobroj kondiciji i vrlo okretni. Tijekom ispijanja kave saznala sam da se svi bave planinarenjem i rekreativno raznim sportovima. To je objašnjavalo njihov mladoliki izgled i dobru fizičku kondiciju. Naravno da sam svojom pojavom živo zainteresirala muškarce. Otvoreno su mi dijelili komplimente pa mi se čak i udvarali. Primjetila sam da žene iz grupe uopće nisu pokazivale znakove bilo kakve ljubomore i bilo mi je drago zbog toga. Popila sam na njihov nagovor dvije travarice i bogami su me lagano ošamutile.

Otišli smo do spomenute plaže. Čitavo društvo bez problema se svuklo. Ja sam se malo nećkala ali gledajući njih onako gole kao od majke rođene brzo sam se ohrabrila i svukla krpice ostavši posve gola. Na plaži nije bilo gužve. Golih kupača bilo je svuda uokolo ali stnjenovita plaža ostavljala je dovoljno prostora da ne morate biti blizu drugih a ipak ih vidite. Objasnili su mi kako svi ovdje imaju svoj teritorij na kojem obitavaju i to se poštuje. Mi smo se smjestili u jedan mali zaljev. Uokolo nas su bile stijene koje su zaklanjale pogled a sam ulaz u more bio gotovo pa pjeskovit. Stijenama se lagano moglo popeti do dijela gdje je počinajo šumoviti dio. Gore je bila neka vrsta kolibe koju su oni sami izgradili. S prednje strane posve otvorena. Unutra se nalazio drveni stol a s jedne i druge strane bile su klupe. Primjetila sam da takvih koliba ima s jedne i druge strane do nas. Dok su muškarci pripremali drva za roštilj odlučila sam malo razgledati uokolo. Odozgo se lijepo moglo vidjeti gole kupače razbacane po stijenama i malim uvalama.

Došavši do jedne kolibe začula sam glasno stenjanje. Prišla sam bliže i uočila jedan par koji su strasno vodili ljubav. Nekoliko sekundi sam ih promatrala i sigurna sam da su me bili uočili no to ih uopće nije smelo. Nasmijala sam se i odlučila vratiti. Kod kolibe su Ante i još trojica pripremali drva za kasnije planirani roštilj. U prenosivm frižiderima bilo je vino i meso. Krenula sam se spuštati prema našoj skrovitoj uvali i umalo da nisam pala na dupe od iznenađenja. Irena i njezine dvije prijateljice sjedile su leđima oslonjene na stijenu a iznad svake od njih stajao je po jedan muškarac gurajući im svoje kurčeve u usta. Bukvalno su ih jebali u usta. Starke su ih držale za guzove, gladile im jaja i spremno gutale njihove nabrekle kurčeve sve do jaja. Okrenula sam se i pogledala gore prema Anti no oni su bili zauzeti svojim poslom i kao da ih se to dolje nije ni malo ticalo. Odlučila sam ubrzati korak i ući umore da se malo rashladim od sunca ali i od scene koju sam vidjela.

Ubrzo sam vidjela kako se muškarci jedan po jedan odmiču od žena. One su pak brisale usta i ispirale spermu vodom iz boca. Potom su svi ušli u more. Irena je doplivala do mene osječajući potrebu da mi pojasni situaciju. Nasmijla se i rekla mi je kako sam u stvari ja razlog toga što se sad gore događalo. Iznenađeno sam je pogledala. Potom je objasnila kako su se muškarci napalili vidjevši mene golu pa su se morali olakšati. Ispričala mi je kako se oni ovako druže već dugi niz godina.Oni su svingeri i jebanje s drugima nije im nikakav problem. U početku su bili ona i Ante te još jedan par a kasnije su se upoznali i zbližili s ostalima iz grupe. Njih su tri para i četvorica muškaraca čije žene nisu zainteresirane za takvu vrst druženja ali su ih oni prihvatili i lijepo im je. Njih tri žene i sedam muškaraca.

Napokon su nam se u moru pridružili Ante i ostali. Dok smo Irena i ja izašle iz vode muškarci su se zabavljali s ostale dvije žene. Bilo je tu strasnog ljubljenja a iako nisam dobro mogla vidjeti mislim da je bilo i jebanja pod vodom. Sve to skupa dodatno je užarilo atmosferu i zbilja su svi bili maksimalno opušteni. Napokon su krenuli peći meso i ubrzo smo svi bili u kolibi. Zbilja zanimljivo iskustvo. Svi goli sjedimo oko stola punog hrane i pića. Tijela nam se dodiruju i osjećaš se baš dobro. Počelo se točiti vino, nazdravljati i kočnice su svima popustile. Do tog trenutka svi oko mene prema meni bili su prilično obzirni. Mislim, nitko nije pokazivao nikakav bezobrazluk, kako riječima tako ni djelom. Glazba koja dopirala iz velikog starog radio kazetofona na baterije nagnala je jednog od muškaraca da zapleše s jednom od žena. U jednom trenutku Irena me zgrabila za ruku i podigla od stola pozivajući me da zaplešemo. Bila sam već dobrano podgrijana vinom i uopće se nisam protivila. Gola tijela su nam se dodirivala, trljale smo se sisama i vrlo brzo su mi niz tijelo počeli prolaziti trnci a uzbuđenje je raslo. Kada mi je Irena gurnula jezik u usta spremno sam ga prihvatila što je kod prisutnih izazvalo oduševljenje. Vlažni jezici su nam se ispreplitali a Irenine ruke na mojim nabreklim bradavicama dovodile su me do ludila.

Uskoro nam se pridružila još jedna od žena i sad smo se ljubile nas tri gurajući jedna drugoj jezik duboko u usta. Obje su mi svojim prstima širile vlažnu pičku gurajući u nju prste. Jednostavno su me polegle na tlo, tj. na deku koju je netko prostro na podu a da ja to uopće nisam registrirala. Ležala sam na leđima raširenih nogu dok je Irena klečala iznad mene i ljubila me. Netko je po meni prolio vino i druge dvije žene spremno su me krenule lizati skupljajući crvene kapi koje su se cijedile niz moje sise, po trbuhu, po pički... Irena me i dalje ljubila istovremeno mi stiskajući bradavice, nečiji jezik i prsti duboko su ulazili u moju pičku a istvremeno me treća žena ljubila po trbuhu, pupku, sisama... Okrenula sam glavu u stranu hvatajući zrak a potom sam od silnog uzbuđenja glasno vrisnula. Tek tada sam, podigavši pogled, uočila muškarce koji su stajali oko nas i drkali svoje kurčeve uživajući u prizoru. Jedan je klečao iza Irene i jebao ju. Irena je potom raširila noge, opkoračila me i nabila mi svoju pičku na usta. Osjetila sam kako mi se sokovi iz njezine pičke pomiješani sa spermom cijede ravno u grlo. Svršila sam valjda nekoliko puta. Bila sam mokra, iscijeđena i iscrpljena. I kada sam pomislila kako je igra gotova jedan od muškaraca dignuo mi je noge na svoja ramena i trenutak kasnije njegov kurac kliznuo je duboko u moju pičku. Glasno sam stenjala dok je u menezabijao, netoliko dugačku, koliko debelu kurčinu. Drugi mi je prišao sa strane i podignuvši rukom moju glavu gurnuo mi svoj kurac u usta.

Za njih sve ja sam bila napaljena kuja i tako su me tretirali. Posve sam im se prepustila. Uostalom nisam imala ni snage se oduprijeti. Tip iznad mene svršio mi je u usta i po licu, nečija sperma razlila se po mojim sisama a nešto kasnije i po trbuhu. Onaj koji me jebao svršio mi je u pički a njegovo mjesto zauzeo je Ante. Prije nego je svršio izvadio je kurac i zašpricao me po tijelu. Tek tada sam uočila da iznad mene stoje još tri-četiri posve nepoznata muškarca i drkaju. Bili su to kupači koje jeočigledno privuklo moje glasno stenjanje. Promatrala sam njihove nabrekle kurčeve dok su oni klečali oko mene... Jedan po jedan izrigali su spermu po mojim ssama, licu, trbuhu... Irena i prijateljice rukama su razmazivale spermu po mom tijelu. Bila sam gotovo sva prekrivena ljepljivom spermom ali to njima nije smetalo da me ljube. Štoviše jedna od njih jezikom je lizala spermu s mog lica. Konačno su mi pomogle da se ustanem. Koljena su mi se tresla i da me nisu pridržavale vjerojatno bi pala. Otišle smo do mora i ušle u vodu. Morskom vodom isprala sam ostatke sperme i sokove njihovih pičaka. Voda me osvježila i donekle mi vratila snagu. Ležala sam dugo na suncu oporavljajući se. Društvo se ponašalo najnormalnije. Kao da se ništa nije ni dogodilo. Vratili smo se u kamp i nakon ispijene kave pozdravila sam se sa svima. Pozvali su me da navratim još koji put a ja sam se samo nasmijala rekavši da im ne mogu ništa obećati. Vrativši se u hotel mužu naravno ništa nisam spominjala. Drugi dan Irenu i Antu nisam vidjela. Navečer smo se spremali krenuti put Zagreba. Na parkiralištu smo se sreli s Irenom. Dok je moj muž ušao u auto Irena me pozvala na stranu. Dala mi je svoj broj telefona i poljubile smo se za rastanak. Možda i malo strasnije nego je to uobičajno. Lagano mi je na brzinu gurnula jezik u usta. Osvrnula sam se oko sebe nastojeći vidjeti je li netko to vidio. Irena je već išla put ulaza u hotel. Još jednom se okrenula, nasmijala se i mahnula mi.